firedtv

logo.gif

FireDTV Support forum
Welkom, Gast
Alstublieft Inloggen of Registreren.    Wachtwoord verloren?
NIT Scanner! (1 bezoeker) (1) Gast
Ga naar onderkant Favoriet: 0
TOPIC: NIT Scanner!
Pim (Moderator)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10)
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Man pinoo2002@hotmail.com Locatie: Haaksbergen Geboortedatum: 1983-09-27
Re:NIT Scanner! 1 Jaar, 4 maanden geleden.  
Beste Walterb,

Zie de 3e post aan het begin van dit topic... vast overheen gelezen

Nee, hij is niet bedoeld voor de 64bit.

Gelogd Gelogd  
  De Administrator heeft publieke schrijf toegang geblokkeerd.
maarten74 (Gebruiker)
Senior Boarder
graphgraph
Geslacht: Man Locatie: Zuid Limburg Geboortedatum: 1974-07-13
Re:NIT Scanner! 1 Jaar, 4 maanden geleden.  
Door wijzingen van Ziggo (@home) ontbraken bij mij een aantal zenders. Dus weer eens tijd om de transponderlijst te verversen en alle kanalen opnieuw te scannen.

Ik heb daarvoor eerst NITscanner gebruikt. Maar niet naar alle tevredenheid helaas. Had ik eerst 264 kanalen, NITscanner kwam niet verder dan 239 kanalen. Ook niet na meerdere scans. Vervolgens heb ik van dit forum de transponderlijst gedownload en deze kwam tot 259 kanalen. Dat is volgens mij ook het juiste aantal nu, aangezien er een aantal kanalen vervallen zijn. Onder andere van de Nederlandse Omroep (een aantal extra dig. kanalen) en Al Jazeera (arabisch) is vervallen.

Ik heb NITscanner ook eerst de oude transponderlijst in de registry laten verwijderen. En daarna de nieuwe laten toevoegen. Maar toch werden niet alle kanalen gevonden.
Wellicht nog een verbeter puntje voor de NITscanner?

Gelogd Gelogd  

Laatste Wijziging: 27/04/2009 07:45 Door maarten74.

OrigenAE S16T Zwart; Coolermaster 520W ATX Silent; Intel Core 2 Duo E8200 socket 775; 2048Mb PC6400 dual channel; Geforce 8600GT 512Mb met VGA, DVI/HDMI; ASUS P5K-E Intel P35 chipset; 2x FloppyDTV DVB-C HDTV; CAM 2x Alphacrypt Module; Audio SPDIF on board;LG BD/DVD; Vista32 Bits NL
drZymo (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Re:NIT Scanner! 1 Jaar, 3 maanden geleden.  
Ik heb vandaag mezelf hier maar geregistreerd omdat ik (voor de zoveelste keer) de zenders opnieuw moet scannen omdat ziggo weer eens wat kanalen heeft verschoven. Nu zag ik deze NIT scanner en had gehoopt dat die het allemaal wat makkelijker zou maken. Maar helaas is dit weer een tooltje die niet onder 64-bit vista werkt .

Ik baal hier echt van. Er is op dit moment (volgens mij) geen enkele programma dat met zenders of epg informatie overweg kan en werkt onder 64-bit vista. Wat is hier de reden voor? Zijn ontwikkelaars er niet in geinteresseerd omdat ze zelf geen 64-bit versie gebruiken? Of is windows media center helemaal anders geimplementeerd in vista 64? Er zijn denk ik genoeg mensen die vista 64 gebruiken op hun media center en nu buiten de boot vallen. Ik ben ook niet van plan om nogmaals 100 euro uit te moeten geven aan een nieuwe vista licentie.

Gaat er nog een 64-bit NIT scanner komen en zo ja, op welke termijn? En als er geen plannen zijn, kan dan mischien de broncode beschikbaar gesteld worden zodat anderen hiermee aan de slag kunnen?

Gelogd Gelogd  
tmr (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Man Geboortedatum: 1971-12-25
wil deze scanner ook eens proberen omdat er weer eens zenders verdwenen zijn bij Ziggo. Bij het downloaden krijg ik echter van Bullguard een virusmelding. Iemand deze ook gehad?

Heeft er verder iemand een oplossing voor het niet verschijnen van de zenders RTL5, RTL7, SBS 6 en Veronica?
Ik laat hem zoeken en krijg 211 zenders die ik aan kan zetten. Hier zitten ze niet bij. De rest van de nederlandse zenders (RTL4, NET5, TMF etc.) geeft geen problemen.

Gelogd Gelogd  

OriginAe X15e, Antec500W, MSIK9N AM2, AMD 3800+, 2x1024Mb, 1x250Gb, 1x1Tb Green Power, MSI NX8600GT HDMI, 2xDE-FloppyDTV DVB-C, 2xSharkoon Silent Eagle, VistaHome Premium, MS MCE remote
Plantje (Gebruiker)
Gold Boarder
graphgraph
Geslacht: Man Litter Rudi_Hendrix@hotmail.com Locatie: Zwolle Geboortedatum: 1978-04-29
Van welke site heb je deze NIT scanner gedownload. Ik heb nooit virusmeldingen gehad.

Gelogd Gelogd  
tmr (Gebruiker)
Fresh Boarder
graphgraph
Geslacht: Man Geboortedatum: 1971-12-25
www.mceforum.nl/index.php?action=dlattac...ic=499.0;attach=177, maar ook van dit forum. Ik krijg bij beide deze melding. Volgens MMPC is er geen probleem en ik heb hem inmiddels geinstalleerd. Tot op heden geen problemen.

Scanner een beetje zenuwachtig?

Gelogd Gelogd  

OriginAe X15e, Antec500W, MSIK9N AM2, AMD 3800+, 2x1024Mb, 1x250Gb, 1x1Tb Green Power, MSI NX8600GT HDMI, 2xDE-FloppyDTV DVB-C, 2xSharkoon Silent Eagle, VistaHome Premium, MS MCE remote
Ga naar bovenkant

Webshop

Wachtwoord vergeten?
Gebruikersnaam vergeten?
Bent u een nieuwe klant? Registreer dan hier

Bekijk mandje
Uw mandje is momenteel leeg.

Informatie

Untitled Document
FireDTV Nederland

VHT Automatisering

Institutenweg 38